Support: Nascholing

U vindt hier antwoord op al uw vragen over uw nascholing(en)

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn inschrijving voor een nascholing annuleren?

Het kan altijd voorkomen dat de datum en tijd van een nascholing alsnog niet goed uitkomen. Annuleer dan zo spoedig mogelijk, zodat er een plaats vrijkomt voor andere geïnteresseerden. In het geval dat u voor een nascholing een eigen bijdrage heeft betaald, restitueren we deze volledig als u meer dan 14 dagen vóór de nascholing annuleert. Meer informatie hierover vindt u onder de optie ‘Informatie' onderaan de pagina. U kunt uw inschrijving annuleren door via de menu-optie ‘Mijn dossier' de nascholing die u wilt annuleren op te zoeken en op de knop 'annuleren' te klikken. U ontvangt binnen 15 minuten een email ter bevestiging van uw annulering.

Kan iemand anders voor mij in de plaats naar een nascholing gaan?

Wanneer u niet kunt deelnemen is het in overleg mogelijk dat iemand anders uw plaats inneemt. Neem hiervoor contact met ons op via de optie 'Contact' onderaan de pagina zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken en dit administratief in orde kunnen maken.

Kan iemand anders mij inschrijven?

U kunt alleen uzelf inschrijven voor een nascholing.

Ik heb mij ingeschreven voor een nascholing en ik heb nog geen bevestiging ontvangen?

Nadat u zich heeft ingeschreven, ontvangt u binnen 15 minuten een email ter bevestiging. Neemt u, als u deze email niet ontvangt, contact met ons op via de optie ‘Contact' onderaan de pagina, zodat we uw inschrijving kunnen controleren.

Om de status van uw inschrijving te bekijken, kunt u ook inloggen. Ga vervolgens naar het menu ‘mijn dossier'. In het scherm ziet u uw actuele inschrijvingen en de status.

Meer hulp nodig?

Vertel ons meer zodat we u verder kunnen helpen.