U vindt hier antwoord op al uw vragen over uw nascholing(en)
Het kan altijd voorkomen dat de datum en tijd van een nascholing alsnog niet goed uitkomen. Annuleer dan zo spoedig mogelijk, zodat er een plaats vrijkomt voor andere geïnteresseerden. In het geval dat u voor een nascholing een eigen bijdrage heeft betaald, restitueren we deze volledig als u meer dan 14 dagen vóór de nascholing annuleert. Meer informatie hierover vindt u onder de optie ‘Informatie' onderaan de pagina. U kunt uw inschrijving annuleren door via de menu-optie ‘Mijn dossier' de nascholing die u wilt annuleren op te zoeken en op de knop 'annuleren' te klikken. U ontvangt binnen 15 minuten een email ter bevestiging van uw annulering.
Wanneer u niet kunt deelnemen is het in overleg mogelijk dat iemand anders uw plaats inneemt. Neem hiervoor contact met ons op via de optie 'Contact' onderaan de pagina zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken en dit administratief in orde kunnen maken.
U kunt alleen uzelf inschrijven voor een nascholing.
Nadat u zich heeft ingeschreven, ontvangt u binnen 15 minuten een email ter bevestiging. Neemt u, als u deze email niet ontvangt, contact met ons op via de optie ‘Contact' onderaan de pagina, zodat we uw inschrijving kunnen controleren.
Om de status van uw inschrijving te bekijken, kunt u ook inloggen. Ga vervolgens naar het menu ‘mijn dossier'. In het scherm ziet u uw actuele inschrijvingen en de status.