Support: Algemeen

U vindt hier antwoord op al uw algemene vragen

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik een profiel aan?

U heeft een profiel nodig om u te kunnen inschrijven voor nascholingen. Dit maakt u aan door op de hoofdpagina van nascholingen.nl op de optie ‘inloggen' te klikken en vervolgens een profiel aan te maken door onder in het scherm van een nascholing op ‘Registreer u dan' te klikken.

Vanwege het registreren van accreditatiepunten in uw dossier bij GAIA/PE-online, is het noodzakelijk dat u ook uw BIG nummer invoert. Medisch professionals zonder voorschrijfbevoegdheid kunnen hun lidmaatschapsnummer van de betreffende beroepsvereniging invoeren, of hun BIG nummer.

In uw profiel kunt u aangeven op welk emailadres u bevestigingen en herinneringen wilt ontvangen.

Hoe kan ik alle nascholingen van AstraZeneca die nog gaan plaatsvinden in mijn regio bekijken?

Via de menu-optie ‘Nascholingen' vindt u ons totale scholingsaanbod. Met de filteropties aan de linkerzijde van het scherm kunt u selecties maken op onderwerp, regio en specialisme.

Ik heb een vraag over de nascholing, bij wie meld ik me?

Neemt u met vragen over het programma contact met ons op via de optie ‘Contact' onderaan de pagina. U kunt ook een email sturen naar info.nascholingen@astrazeneca.com

Hoe schrijf ik mij in voor een nascholing?
  1. Selecteer de gewenste nascholing en klik op het tabblad 'plaats en data'
  2. Klik bij de gewenste startdatum op 'inschrijven'
  3. Controleer vervolgens alle gegevens en plaats eventueel een opmerking in het opmerkingenveld
  4. Klik op 'Inschrijving versturen'

U heeft zich nu ingeschreven voor de nascholing en krijgt een bevestiging per email.

Hoe kan ik een eigen bijdrage voor een nascholing betalen?

Voor sommige nascholingen geldt een eigen bijdrage voor deelnemers. U kunt uw eigen bijdrage online betalen op nascholingen.nl met iDeal, Mastercard of Visa.

Is er een andere betalingswijze (bijv. factuur/incasso) dan alleen betalen via Ideal of credit card?

U kunt uw eigen bijdrage uitsluitend voldoen via iDeal of creditcard.

Kan ik een factuur downloaden?

Voor iedere nascholing kunt u een factuur (bewijs van betaling) downloaden via de menu-optie 'Mijn dossier' en vervolgens het tabblad ‘Facturen’. Klik hier om naar uw dossier te gaan.

Kunt u mijn eigen bijdrage terugstorten op een andere rekening?

Het is voor ons niet mogelijk om een terugboeking op een andere rekening of andere wijze te doen. Dat betekent dat als u bij voorbeeld met Mastercard een eigen bijdrage heeft betaald en u annuleert uw inschrijving binnen de annuleringstermijn, wij de terugboeking van de eigen bijdrage op dezelfde Mastercard doen.

Account aanmaken & Inloggen

Problemen met een nieuw wachtwoord aanmaken? Probeer deze stappen:

 

  1. Open een “Incognito” Venster in Chrome
  2. Kopieer deze url: https://login.azpro.nl/ForgotPassword
  3. Plak de url in de adresbalk van het Incognito venster
  4. Vul uw gebruikersnaam in, dit is het e-mailadres waarmee u eerder een account heeft aangemaakt
  5. Klik op “Doorgaan”
  6. Controleer uw inbox op de ontvangen email van azpronl@astrazeneca.com met als onderwerp: “Nieuw wachtwoord voor AZPro.nl
  7. Open de e-mail en klik met je rechtermuisknop op “deze link” en kopieer de link
  8. Plak deze in een nieuw incognito venster
  9. Voer een nieuw wachtwoord in en klik op wachtwoord wijzigen
  10. Ga naar www.nascholingen.nl en klik op “Inloggen”
  11. Klink vervolgens op “Nu inloggen”
  12. Log in met uw gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord

 

Wachwoord vergeten, geen e-mail ontvangen?

 

  1. Check uw SPAM folder of de e-mail hierop is binnengekomen
  2. Maak via https://login.azpro.nl/SelfRegister een nieuw account aan

Meer hulp nodig?

Vertel ons meer zodat we u verder kunnen helpen.